welcome to my blog. please be free to click [follow] and [like]. leave your footprint, be free to chat and leave some comment :)


ATTENTION!
if you take anything from my html code, please INFORM ME at my chat box! thx ♥

leave some comment at my chat box or below my post :D ♥

like this ! :)

羡慕

路上、雖然你走在我的身邊、
看到一對一對的情侶、手牽手、
我的心當然還是有點落寞、
看了看我倆的距離、
就像朋友以上、愛人一下的關係、
雖然我們已經在一起了、

在cc、
一對馬來人情侶坐在我的隔壁、
卿卿我我、我真的好羡慕、
雖然是在大庭廣眾、
不過其實我不介意、
我不喜歡在乎些人的眼光、
對我而言、人活著不是爲了取悅別人、
讓自己、還有自己愛的人開心就好、

看了看坐在我對面打著maple的你、
眼神多麼的專注、
我好希望你會這樣看著我哦、

我愛胡思亂想、
不過我想的都是你、
我愛鬧脾氣、
但我只對你小氣、
我愛作弄你、
不過只作弄你、
我愛摸摸你的臉頰、你的頭、你的頭髮、
不過我也只對你這麼做、
我愛胡鬧、
不過我只想對你頑皮、

我知道你不喜歡、
對不起我有時真的會忘記、
我這的只想引起你的注意、
讓你不看別的女生、
看我就好、
因為我發現、
你看路上的女生、
比看我還要專注 :((

如果你覺得我很傻、
覺得我很可笑、那就笑吧、
我傻、只對你傻、
只做你的傻瓜、

希望有一天、
不再會是我羡慕別人、
而是我倆成為別人羡慕的一對、



Thanks For Reading :)

No comments:

Post a Comment

hi :DD
welcome to my blog
everyone's welcome to leave a comment
please feel free to [LIKE] and [FOLLOW] my blog
thx ♥


-- вy мιи ♥