welcome to my blog. please be free to click [follow] and [like]. leave your footprint, be free to chat and leave some comment :)


ATTENTION!
if you take anything from my html code, please INFORM ME at my chat box! thx ♥

leave some comment at my chat box or below my post :D ♥

like this ! :)

男人

男人、你教教我好不好、
想念你的時候怎麼辦?

或許你不知道、
或許你沒發現、
其實你不經意留下了很多甜蜜的回憶給我、

雖然沒有甜言蜜語、
雖然沒有海枯石爛的誓言、
不過你在我身邊時我最開心的一件事了、

雖然你有時說話狠了些、
說話出口多了些、
不過你還是會逗得我很開心 :))

無可否認、你的卻很幽默、
而且、我也覺得你可愛、
我知道你超級不喜歡這個形容詞、
但是、那又有什麽關係呢、
我倆沒什麼好見外、害羞的啦 :DD

男人啊、
多疼我好不?
雖然欺負我是你的專長 =0=

看你看到其他女生那種"看美女"的表情的時候、
我的卻會吃醋 =.=
我承認我不大方、
我也不想大方 =^= 我寧可小氣 :P

你是個大壞蛋、
你可以調皮、我就不可以 T^T

你是個大番薯、
平時到底有沒有想念我嘛、
偶爾告訴我一下又不會怎樣 =3=

你這個壞蛋也有溫柔的時候、
雖然你常對我溫柔 :x
不過我真的超愛聽你溫柔的聲音、
是超愛哦! :D

我必須承認的是、
你的卻會對我體貼、
會替我著想 :))

男人啊、
其實跟你在一起、
要做多少瘋狂的事我都無所謂 :))

有時看到你靦腆的笑容、
真的覺得好可愛哦 :P

有你在的時候、
真好 :))
Thanks For Reading :)

No comments:

Post a Comment

hi :DD
welcome to my blog
everyone's welcome to leave a comment
please feel free to [LIKE] and [FOLLOW] my blog
thx ♥


-- вy мιи ♥