welcome to my blog. please be free to click [follow] and [like]. leave your footprint, be free to chat and leave some comment :)


ATTENTION!
if you take anything from my html code, please INFORM ME at my chat box! thx ♥

leave some comment at my chat box or below my post :D ♥

like this ! :)

tiring

幾天沒更新了,
希望寶貝們別見怪噢.
最近真的是好累哇,
我一直都要做豬豬才有精神喲 >〃<

最近我開始有讀書的專注力了,
不會一直對著電腦了,
其實也算是好事吧?

spm也越來越近了,
我這次的trial成績雖然還沒拿完,
但到現在為止,
成績都不錯喲!
各位寶貝們也要加油哦! :)

下星期就是pmr了,
我弟弟是考生之一,
我盡力為他補習  >〃<
但他的成績也不錯吶 :)

祝pmr的考生們: 加油加油! 要捧多多A回家孝敬父母噢 :) ♥

為考生們送上一首歌曲 ♥ Photobucket

林俊傑 - 加油


Thanks For Reading :)

No comments:

Post a Comment

hi :DD
welcome to my blog
everyone's welcome to leave a comment
please feel free to [LIKE] and [FOLLOW] my blog
thx ♥


-- вy мιи ♥