welcome to my blog. please be free to click [follow] and [like]. leave your footprint, be free to chat and leave some comment :)


ATTENTION!
if you take anything from my html code, please INFORM ME at my chat box! thx ♥

leave some comment at my chat box or below my post :D ♥

like this ! :)

製作logo

Photobucket我今天很開心 :D
來教教大家如何簡單的製作自己的logo吧 
很簡單的噢 :)

我是用美圖秀秀來製作的 :)
大家可以 到這裡 來下載美圖秀秀.

一步一步慢慢來噢,
大家要有耐心吖 xD

安裝好了嗎? Photobucket
安裝好了就開始咯 :)










效果圖:

Photobucket


簡單又好看吧?
有什麽不懂得可以問問我吖 :)
chat box 或者 comment 都行 ❤
但如果你留言的名字沒有你的link那我不會回覆噢 :D

要我幫幫製作的也行吖,
但是要給我一些時間噢 :)
我在考試期間嘛 xDD

有什麽要幫忙的儘管開口吧 :)
我會盡力幫你 ❤

加油 ↖(^ω^)↗ ❤Photobucket


Thanks For Reading :)

No comments:

Post a Comment

hi :DD
welcome to my blog
everyone's welcome to leave a comment
please feel free to [LIKE] and [FOLLOW] my blog
thx ♥


-- вy мιи ♥